Followers

Wednesday, March 25, 2009

sekolah,

aku paling tak suka kalau nak kene ingat ingat memori nie doe,sakit kepala nak fikir...

Bio Data

1)Which school did you go to?
-Tadika Pasti .............. (lupa doe)
-Sekolah Rendah Kebangsaan Serkam ( 1-6 )
-Sekolah Menengah Kebangsaan Dang Anum ( 1-3 )
-Sekolah Menengah Teknik Muar ( 4-5 )

2)What classes were you in?
-bapak lupa doe,melur,mawar,zaaba,paling ingat kelas masa dekat smk teknik muar lah 4-5 katering haha

3)What was/were your favourite lesson(s)?
-erm,kelas masa dekat teknik kot,kelas penyediaan makanan,sbb lepas kelas dpt mkn mkn :)

4)If you could remember, what time was your recess?
-10:30,10:40 lebih kurang waktu waktu nie lah

5)List down your favourite food/snacks.
-murukku?ala ada yg keropok plastik dea warna putih lepas tue ada baby tue apa ntah nama dea

style

1)Did you have a nickname way back in high school?
-banyak gile kot,nak nak plak nama aku panjang,masa kat SK SERKAM dyeorg panggil abu jer senang kan,kat Dang Anum start banyak nama panggilan abu,pak tam blablabla masa kat teknik buzen,black,abuzar,ssin,bawang merah (bawang merah ameir) banyak lagi lah lupaaaa.

2)How did you wear your socks?
-soalan bodoh apa kau tanya nie?stokin di dalam,kasut diluar.

3)Have you been suspended due to the way you put on your uniform?
-PERNAH!aku xsuka pakai seluar bawah gedabak besar tue,aku suka kecik kecik jer,dari atas kebawah kecik,haha skinny ye?lol lepas tue repair seluar sendiri,dek kerana seluar terlalu sempit sendat ketat kantoi dgn cikgu disiplin,dea suruh bkk jahitan tue dekat belakang perhimpunan,oi malu bai!

4)Were you given plenty of reminders about your appearance?
-refer atas,selalu kot

5)Who did you look up to when you were in high school?
-diri sendiri

Punishment

1)Name one memorable scene where you were punished in front of the whole class.
-kene siapkan homework dekat luar kelas,kelas Ustaz Ibrahim (selalu doe aku xsiapkan homework kelas Ustaz Ibrahim...)

2)How many times did you skip class? What were you doing?
-skip class?erm,xpernah kot,lambat masuk kelas ada lah.saja lengah lengah kan waktu.

3)Give one scene where you escaped from being caught/punished.
-xigt

4)Did you vandalize any school property?
-conteng meja?selalaaaaaaaaaalu

6)Did you ever make any teacher cry?
-no lah,aku pelajar yg baik,menghormati guru wakakakaka (ye lah sgt....)

7)Who were your favourite teachers?
-erm,Cik Ros bdk bdk 4-5 katering taw lah betapa aku meminati menyayangi Cik Ros kita sorang nie.wakakakaka i miss you

8)Describe your DM.
-DM?dewan makan?

9)Who was the funniest/weirdest/loudest teacher?
-omg dulu aku suka bg nama gelaran dekat cikgu cikgu,ahahaha paling igt "zu bi jhi...." watak dlm cite wukong tue,aku bg dekat Cikgu Rozidah

Social Circle

1)Were you popular back then?
-no lahhh

2)Were you in a big group of boys/girls or small ones?
-sedang sedang saja

3)Who were your best friends?
-azam,arif,jo,matnor,man,ameir,bujang, dan banyak lagi

4)Did you and your friends have nicknames
-erm?xde kot

5)What were you favourite memories of you and your friends?
-banyakkkkk,kutuk kutuk org,bahan membahan

Co-curricular Activities

1)What type of CCA were you in?
-rumah merah,pengakap,karate-do

2)What did you have to bring to your CCA?
-bawak diri

3)What did your CCA required you to do?
-merentas desa,karate-do buat persembahan masa hari sukan,gila seronok weyyy,bangga!

4)Got injured?
-no

Closing Ceremony

1)How did high school changed you?
-banyakkk,daripada xtahu itu tahu ini tak tahu ini tahu itu mcm mcm benda belajar

2)Sing one verse of your school song.
*dang anum nama puteri melayu...blablabla
*sekolah menengah teknik muar,blablabla

3)What was your favourite question?
-kecoh lah kau

4)Who/what will you remember from your high school?
-kenangan di sekolah bersama rakan rakan seperjuangan.rindu

5)Any memories you will not forget.
-semua

tag;

1.ainil
2.wfqh
3.woah nana
4.si nana
5.shen
6.syamim
7.busu
8.k.ngah
9.fikri
10.fad