Followers

Friday, August 7, 2009

rahsia,

i was tagged by jemi kentucky

"adalah baik sekiranya anda menulis 15 perkara yang orang tak tahu semasa kecil anda,dihujung entry,anda harus memilih 7 orang untuk di-tag"
(masalah nya aku nie pelupa doe,tak banyak benda yang aku ingat,kalau ingat pon aku macam tak pasti benda tue betul ker tak,kalau macam benda yang berlaku semalam pon kadang kadang aku dah lupa,nyanyuk kan!wkwkwkwkwk)

  • sering mimpi ngeri pada malam hari,mimpi benda yang sama.
  • tak suka minum milo dengan susu,so kene buat milo khas untuk aku yang letak gula.
  • kuat nangis,bila menangis aku akan masukkan satu satu jari aku sampai semua jari memenuhi mulut hahaha boleh bayangkan tak macam mana?
  • tak suka pergi sekolah,bila pagi nak pergi sekolah jer mesti buat hal,betul kan ummi?
  • suka main air,betul ker ummi?
  • sanggup tak pergi sekolah sebab tak ada minyak rambut,wkwkwkwkwk masa form berapa entah,tak ingat.
  • pemalu :">
  • penakut.
  • tak suka keluar rumah.
  • eksiden masuk bawah lori,tapi aku selamat tak ada cedera apa apa.
  • pemalas kalau bab bab nak belajar nie.
  • cita-cita nak jadi pilot masa kecik kecik dulu wkwkwkwkwk
  • pernah jatuh dalam lubang besar masa tengah berlari untuk rumah merah masa darjah berapa entah dalam acara 4x100 lari berganti ganti bapak kecewa sial!
  • tak puasa dengan alasan termakan kuih.
  • peminat setia power rangers.
  1. amira
  2. shen
  3. noy
  4. nasae
  5. ajiek
  6. nur
  7. fath

6 comments:

JemiHatake said...

neweyy,, nape jemi "kentucky" eyh?

abu dzar al-husaini said...

jemi : saja tukar hatake jadi kentucky

Amira Zafirah said...

yeee. i orng pertama yg di tag. cheh. hahah

:)

Noy said...

pemalu.....
ye keh ssin pet p'malu..
mcm x caya lah....
huhuhuhuu>>>>

penakut....
ssin pet memang penakut pun...
smpi skrg...
huhuhuhu>>:p

sikulat said...

ahahha.. ya saya masih terkenang2 anda menangis sambil memasukkan kesemua jari ke dalam mulut..

dan juga masih ku ingat berlarian satu laman lps kena kejar main air berbogel di paip kat depan rumah.. waahahahaha.. sib baik underage!

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,