Followers

Saturday, August 1, 2009

part time,

aku tak ingat lah berapa hari bulan,gambar dalam hp pon aku dah delete sebab ingat kan dah malas nak blogging,hari tue hampir hampir aku delete blog nie huhuhu.aku buat part time sehari untuk digi campus dekat UPM part time tue act untuk 3 hari rabu-jumaat tapi aku ambil sehari jer sebab khamis dengan jumaat aku ada kelas.bapak ah nasib baik aku buat sehari jer.PENAT gila bab* ok,berdiri 7 jam tak duduk duduk langsung,yelah nak curi tulang supervisor asyik jaga jer grrr.tapi nasib baik tengah hari tue supervisor pergi mana entah dapat lah jugak aku curi tulang duduk duduk kejap tue pon macam takut takut hahaha then tengah duduk duduk dekat pondok dekat area cimb dalam UPM tue supervisor boleh datang plak,nak bangun memang tak sempat lah,dia jerit "OI NAK KEJE KER TAK NAK KEJE..." hikhikhik SEGAN GILA BAB* doe.

aku keje dari 10 pagi sampai 11 malam taw,customer yang aku dapat 3 orang jer.hahaha yelah dekat area aku jaga tue semua student kat UPM macam dah tahu pasal digi campus ramai yang dah beli...so kurang lah customer aku,penat jugak lah menyebut kak akak akak kat situ "kak digi campus" x1000 1st time doe keje jadi promoter baru tahu macam mana rasanya bila orang tak layan,orang lari dari kita,orang sanggup ambil jalan jauh semata mata nak elak dari kitorang,tahu lah kitorang pakai baju KUNING,tak payah lah takut kat kitorang macam kitorang nie JIN DIGI tue wkwkwkwkwk,ai lah kesian ada orang orang kat situ panggil dia orang kuning,yang tak boleh blah ada minah saleh panggil dia "DIGI MAN".

nasib baik malam tue area yang kitorang jaga dekat putra food court tue kalau tak silap nama dia,kat situ best lah sebab relax sikit,thanks lah dekat akak akak upm yang "bersubahat" dengan kitorang wkwkwkwkwk,bersubahat apa?tue biar lah rahsia,tak boleh tulis dalam blog hahaha,sorry lah kat akak akak abang abang yang kitorang kacau masa tengah makan hihihi.

haih tapi malam tue jugak ada kes,malas lah aku nak tulis siapa siapa yang berkenaan tue tahu lah kot kes apa...haih,cite nye tak abis malam tue esok kes nye lagi macam menyakitkan hati haih...kita keja separuh mati senang senang jer "mereka" ... erm tak payah lah tulis... (aku tak tahu nak tulis macam mana act) bukan nak berkira,tapi macam tak masuk akal.

No comments: