Followers

Sunday, August 30, 2009

akhirnya tekak merasa asam pedas ummi,

Alhamdulillah,*burppp* kenyang gila hiks.akhirnya dapat jugak aku merasa asam pedas ummi hehehe,best gila oh.tadi kat meja ada bubur,ada bihun sup,ada kuih jala,kurma,sambal sotong,asam pedas.tapi aku makan nasi+asam pedas jer...best doe kan best kalau dapat makan hari hari macam nie hiks :) ummi punya asam pedas memang superb,kalau bukak kedai confirm laku,satu malaysia datang makan *hehehe* tak tipu,tak percaya cuba lah :p nak nak plak bukan senang nak dapat merasa masakan ummi kan hiks