Followers

Saturday, August 29, 2009

keli dimakan manusia berita gempar,

burp Alhamdulillah kenyang nya buka puasa hari nie,makan nasi lemak dengan ikan keli bakar pehhh lama gila tak makan ikan bakar memang meleleh lah.

tadi pergi param dengan dak uman...ummi kak chik,wani,ita,ali tak ada pergi shah alam rumah pok teh ada buka puasa ramai ramai,mula mula aku nak pergi tapi kereta macam penuh,malas lah pulak rasanya...

gerak pergi param pukul 5:40,sampai sampai dah pukul 6:00,pusing pusing aku nampak kedai yang jual nasi ayam sedap.dak uman pulak nak beli bihun sup.ok dah set dalam kepala makanan dah settle tinggal nak kene carik air jer...pusing pusing tiba tiba nampak kedai jual ikan bakar...mula mula macam tak nak beli,kitorang jalan jalan dulu,tiba tiba lalu dekat kedai nasi lemak mak dak tira,aku ingat kan tira tak ada,sekali terperasan dia,aku ingat dia tak perasan aku,sekali dia pon dah panggil kan...aku pon beli lah nasi lemak sebungkus...member member kan :p

pastu pusing pusing lagi carik air,dak uman beli air kelapa,aku beli air tebu,masa pusing balik nak balik,nampak lagi kedai yang jual ikan bakar tue,dalam hati, "ermmm,kalau makan nasi lemak dengan ikan bakar sedap jugak nie..." aku pon beli lah ikan keli bakar hehehe...so tadi aku kongsi nasi lemak dengan ikan keli tue dengan dak uman...kalau tahu tadi tak payah beli bihun sup dengan nasi ayam tue hehehe...membazir jer...