Followers

Friday, May 15, 2009

kalau manusia tak ada kaki dan tangan mcm mana mereka berjalan dan makan?,

sila jawab soalan di atas dengan jawapan yang sesuai,sertakan dengan slogan "saya suka membaca blog ini kerana . . . . . . . . . (tidak melebihi 15 patah perkataan)"

today tak ada keje berfaedah pon yang aku lakukan,cuma duduk seperti hari hari sebelumnya menonton movie di youtube,terima kasih youtube,kau memang terbaik tapi GOOGLE tetap di hati,lepas dah pening menonton on ym,on9 chatting dengan beberapa ekor budak cacat hahaha jangan terasa ya bapak bapak ibu ibu ;)) conference kejap dengan beberapa ekor budak gila se* wakakaka *ajiek tengok j*** korean* wakakaka kantoi bodoh.

esok aku nak balik kl dah,adoi ai motor tak service lagi.grrr nak balik pagi ker tengah hari ker petang?kalau tengah hari panas,kalau petang nanti sampai malam?hmm balik tengah malam atau pagi buta lah hiks nak sambung tengok movie lagiii tapi otak dah tak larat nak menerima drama drama nie,hmm sambung lepas habis final exam nanti lah,aiyo final exam start 18,19,20 lepas tue hooorayyy cuti sem :) tapi 2 minggu jer,"ngak papa kok,itu udah lebih dari cukup asyik bangatttt" ahahaha "aku udah bisa bicara kayak orang indon ya?" "sama ngak?" wakakaka

p/s : entry merapu hiks

3 comments:

Bonbon Chaud said...

kalu manusia x de kaki ngan tangan eh?x pernah fikir tentang nie...hrp2 x de insan yg mlg sgt sampai mcm tu,tp yg pastinyer pasti ade kakitangan...haha...kakitangan kerajaan...hehe...

knp eh saye visit blog nie coz owner blog nie giler2,cool sgt.

ade potensi jd mamat indon kamu nie...

ai said...

kalau manusia xde kaki n tangan??
mesti la baring je seumur hidup!!

ssin ko terlalu terpengaruh ngan cite indon ni..
bahaya ni ssin!!

fikri FAUZI said...

uish2
susah kot.
tapi klu terlebih pun susah gak.

"saya suka membaca blog ini kerana sayan mmeg minat membace blog ni"

p/s:ayat tak buleh nk skema lagi ke aku ni. ;PP