Followers

Thursday, May 21, 2009

hasil titik peluh mu akan ku hargai,

pagi tadi dah bosan bosan,aku online lah macam biasa.lepas tue comment comment dengan nur,tetiba dia cakap dia nak buat cookies,yang lagi menarik dia cakap dia nak buat bentuk kitorang,kitorang tue fath,amar,ajiek,ijam,adam, & termasuk aku lah kan sebab kitorang selalu conference,hahaha aku ingat kan dia tipu jer,sekali tengah chatting dengan amar,amar tanya dah tengok tak blog nur,sekali aku bukak,ada lah gambar cookies tue hahaha comel jer,tengok lah gambar yang aku curi dari blog nur nie;

aku warna putih ok,suci bersih belum dinodai wkwkwkwkwk disebabkan aku paling berbudi bahasa bersopan santun dalam conference sebab tue lah aku warna putih kan ajiek?wkwkwkwkwk

nie dia orang,ajiek,fath,adam,amar dengan ijam wkwkwkwkwk,kalau jual dapat berapa ribu eyk?

p/s : nur warna putih jangan makan keh,you frame kan keh :D

9 comments:

Ajiek said...

nurr..thanks for baking this cookies..sumpah comel..walaupon ijam,amar,ssin,fath n adam x comel..i je yg comel..wkwkwkkww..*pasan ah kau nie ajiek*

abu dzar al-husaini said...

aku paling comel tak payah nak kecoh

brutal blogger said...

wkwkwkkwkwkw
frame i punya gak nur...
aww comelnya cookies ni...
rasa tak nak mkn je...

abu dzar al-husaini said...

macam mana kau nak makan?memang tak boleh makan.

Ajiek said...

senyap kau ssin..senyapp..kau pnye putih pon sbb x siap lg..

brutal blogger said...

wkkwkwkwkkw...mmg tak dpt makan pon..
tu yg ckp rasa tak nak mkn..
pujuk hati je..wkwkwkkwkwkwk

abu dzar al-husaini said...

ajiek-aku ckp aku punya star star tue putih bkn aku ckp aku punya putih,wkwkwkwkwk

amar-wkwkwkwk jujurnya

nur said...

haha frame kan? wahhh boleh masuk kn dlm museum ah mcmni hahah

nnty lah klau jmpe i buat kn lg utk korg yea
hahaha :D

btw ajiek, smua comel lahh, tak lebih tak kurang (:

abu dzar al-husaini said...

hahaha dgr apa nur ckp tue