Followers

Friday, May 15, 2009

hancur berkecai musnah,

amoi cc pv10 nie perangai macam tuttt ok,lepas study kejap nutrition dekat atas,bosan...ajak am turun makan dekat kedai melayu,lepas makan sakit perut pulak,aku pergi kaunter dulu cakap kat amoi tue,

ssin:saya nak pc no 35
amoi:tak boleh
ssin:kenapa tak boleh?
amoi:pandang aku dengan jelingan mata yang maha tajam(kalah jelingan mata k.ngah!)
ssin:ah tak pe lah(aku cakap dengan nada yang agak kasar,tak puas hati ok dengan cina tue)

aku duduk duduk tunggu pc yang sebelah menyebelah nya kosong,sebab aku online sekali dengan am,nak duduk sebelah sebelah kan,dah elok ada pc 27 kosong,pc 28 apit tengah guna tapi dah nak habis masa,bila apit blah jer,baru nak pergi kaunter pc 27 dah ada somalia guna fuc*!

lepas tue aku buat keputusan ambil pc 35,am ambil pc 28.lepas dah bayar,aku pergi toilet dulu...bera* lah apa lagi(hobi ajiek nie) lepas dah habis bera* aku keluar lah kan,tengok tengok ada minah somalia guna pc aku dia dah tekan start cibaiii,rupanya dia punya pc 36.

ok sekarang korang baca balik apa amoi tue buat bila aku mintak pc 36?fuccccccccc* aku dengan am dah bengang tahap gaban,memang sia* lah amoi nie,aku rasa dia datang bulan lah.sebab tengah aku duduk online tiba tiba dia boleh marah marah somalia somalia dekat kaunter yang nak bayar,entah apa yang dia marah pon aku tak faham.

motif entry ini untuk menyatakan rasa ketidak puas hati aku terhadap amoi cc pv10 fuc* you.dan kepada minah somalia yang sesuka hati menekan start pada pc aku dan menyebabkan aku kerugian 5 minit grrr

p/s : memang lah benda nie macam ala remeh temeh jer,tapi kalau kau jadi aku mesti kau rasa macam nak dush jer kepala amoi tue

No comments: