Followers

Wednesday, May 20, 2009

bila sudah jatuh terjatuh lagi 3 end,

akhirnya final exam habis,tapi aku tak se-gembira macam bila habis exam masa sem 2 dulu,entah sem 3 nie aku rasa macam urgh entah lah,teruk doe! :(

masa paper food and baverage aku rasa rugi gila sebab kurang study,atau pun exam tue memang susah,tapi soalan dah bocor bai aku masih tak dapat jawab,eyh bukan bocor act,budak budak ramai cakap soalan bocor,tapi aku tak tahu soalan apa yang mana satu,sebab aku sampai dewan exam masa dia orang semua dah duduk dengar rules and regulation exam (dah maju klmu sekarang setiap kali sebelum exam mesti kene baca rules and regulation) tapi aiyo lecturer keling tue baca sampai tak cukup nafas,dengar bunyi angin jer...keluar dari dewan dengan perasaan hampa,sebab apa yang aku baca semua keluar,tapi dalam dewan aku jadi kosong zero ayoyoyo apa jadi?hmm tunggu saja result.

untuk paper nutrition pulak tak sesusah food and baverage tapi masih tak berpuas hati dengan apa yang aku buat,entah lah memang banyak tak puas hati,sem depan kene lebih fokus,tapi subjek nutrition nie memang aku tak suka,sebab kelas pukul 2 hari jumaat tengahari?susah lah nak fokus,lepas tue pulak kelas nie bertukar tukar lecturer,lecturer tue memang hampeh,alhamdulillah lecturer yang tukar dengan lecturer pertama tue macam ok lah,urgh tentionsial macam mana agaknya result dia?ok kah?ko kah?urgh

yay akhirnya paper islamic studies,tidak ku sangka semua tips yang ustazah bagi semua keluar,aku dah study dah,tapi benda yang jadi masa aku dalam dewan masa aku jawab food and baverage jadi urgh blankkk tentionsial,banyak esei wey,markah banyak pulak tue,bila aku dah kosong gila kepala hotak nie,aku ambil kertas jawapan exam tue aku conteng conteng watak kartun entah kartun apa aku lupa,kreatif jugak aku nie rupanya wkwkwkwkwk(tiru gelak razib) lepas tue tetiba ada pengawas exam perempuan cina masuk bilik yang aku tengah jawab exam,masuk buat spot check,aku tak kesah lah sebab aku tak meniru dia pergi satu satu meja bongkok tengok bawah meja semua pastu sampai jer dekat meja aku,dia bongkok tengok bawah meja kosong,lepas tue dia tengok atas meja ada kertas yang aku buat conteng conteng tue,sebelum dia sampai ke meja aku,kertas tue aku lipat kecik kecik,mungkin dia ingat tue toyol,tapi jangan jadi bodoh,kalau tue toyol tak kan aku letak atas meja kan?wkwkwkwkwk,dia bukak kertas tue dia nampak contengan aku tue,dia tergelak sinis,hahaha,comel sangat kot kartun yang aku lukis tue.

*tetiba jer aku update balik entry nie,sebab baru ada idea nak menulis,walaupun banyak merapu jer

No comments: