Followers

Wednesday, December 30, 2009

zero X,

Haaaih,penglihatan kabur semula untuk jangka masa 2 minggu kot. Akak kat menara tue suruh aku tinggalkan spek kat situ. Dia nak tukar kan dengan yang baru. Sekarang nie baru lah aku terasa bila tak ada spek. Pandangan kabur jer,tadi drive pergi beli makanan untuk ummi kat pekan sg rambai,drive malam2 memang kabur jer. Haaaih harap kakak tue boleh repair spek aku tue cepat sikit,rindu lah dengan spek created by nicholas tse tue hehehe ;))

3 comments:

kimarejha said...

poyo glr..sape yg pilih spec 2???eta nye spec mcmane rupenye???

abu dzar al-husaini said...

k.ngah - buja suruh dak eta pilih spek oldschool tp xde yg sesuai. dia pilih spek separuh jgk.

kimarejha said...

ehmm
nant pic die kasi akak