Followers

Friday, January 1, 2010

2010 the day has come,

Hey,dah tahun 2010 doe. Hahaha kejap jer dah tahun baru,macam tak percaya. Semalam aku celebrate New Year dalam kereta. Actually tak plan pon nak celebrate new year kat luar,tapi napi dengan topek mintak teman kan dyeorang nak shopping baju,so aku keluar lah semalam. On the way nak hantar topek balik tue jalan jammed gila,dah nak sampai rumah topek tue jemi cakap, "eyh ssin dah pukul 12 lah" aku tak perasan pon doe,then pandang jer kat langit nampak fireworks dah start. Aku tengok jam dalam kereta dah pukul 12.02,tiba2 radio pon start "HAPPY NEW YEAR,HAPPY NEW YEAR..." aku pon jerit lah "happy new year" kuat2,masa tue tingkap kereta tak tutup taw,tiba2 ada motor lalu sebelah. Terus aku terdiam malu gila,pastu sambung jerit balik. Tapi yang best nya kitorang still dapat tengok bunga api dari jauh. HAHAHA. Semalam banyak gila road block doe,tapi saya dah ada lesen kan so tak ada lah cuak :p .

pssst : tahun nie masuk dua puluh tahun doe,otk.