Followers

Tuesday, December 29, 2009

dah terlebih darah agaknye,


Dari semalam lagi tiba2 jer aku macam rasa nak derma darah lah. Kolej aku tue selalu jer buat kempen derma darah,tapi bila ada derma darah jer masa tue lah alasan alasan keluar. "aku tak sihat lah" "jarum tue besar sangat,kesian urat tangan aku" "alaaa tak nak lah nanti lepas derma darah pengsan macam budak perempuan aritu,malu bhai!" "nanti berat badan naik!" hahaha,tapi aku bertekad lepas nie kalau ada derma darah lagi kat kolej tue,aku nak cuba pergi. Huhuu,excited nie. :p

11 comments:

NadNod said...

jgn ade alasan lagi sudah ;)

NadNod said...

jgn ade alasan lagi sudah ;)

abu dzar al-husaini said...

nadnod - Kali nie confirm xde alasan dah. Tapi kalau dah dmm xley buat apa kan :p

tengku_fir21 said...

selamat mencuna beb...



*mula-mula sakit tue..

abu dzar al-husaini said...

tengku fir - ala xbesar mana jarum nye

sikulat said...

boleh ke derma darah.. sendiri macam orang tak cukup darah aje.. kang pengsan lagi sekali.. susah susah..

abu dzar al-husaini said...

busu - hahahaha,BOLEH!

equrlz said...

eqa pn mcm awk jgk..slalu tringin nk derma darah..tp bila hari derma darah tu,jd cm cuak lak..trus xjd smpai skg xpernah derma lg..hehehe

abu dzar al-husaini said...

eqa - hahaha,so many many reason :p

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

豚骨拉麵Tiger said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社