Followers

Monday, April 20, 2009

kesan,

kesan daripada melalak tak ingat dunia beberapa hari yang lepas sudah mulai dirasai pada hari ini,suara mulai berubah menjadi agak aneh.sakit kaki akibat larian sejauh beberapa kilometer juga sudah makin membuak buak sengal nya.

aduh,pagi tadi sapu dengan krim apa ntah jumpa dalam bilik ummi,pedih bhai,nyesal sapu banyak banyak,pedih dia ada lah tahan 2 3 jam,sakit kaki ok lagi,aku tak kisah.

yang aku kisah,dan tak suka kalau sakit tekak.nak makan pon macam tak ada selera doe,grrr.tapi tadi makcik aku masak asam pedas,sedap.walaupun deria rasa aku dah macam kureng,tapi aku makan 4 pinggan,tengah hari dan petang.HAHAHA best doe,dah lama sangap asam pedas.

*sakit tekak pon boleh menyanyi nyanyi lagi lagu entah apa apa semua jiwang karat,kan ai.hahaha,bosan doe hari nie.terima kasih youtube*

2 comments:

Minato-Sama said...

SSIN suara kau memang sedap!!!!!
tapi kenapa sakit tiba4 tp
ssin jgn risau sy akan bantu anda

abu dzar al-husaini said...

ah arif bodek