Followers

Saturday, July 18, 2009

botak sedunia,

aku kan sekarang nie dah botak,hari tue balik kl housemate sume tengok lah aku dah botak kan.sebelum nie dah ada 2 orang yang botak kat dalam rumah tue,tapi sume macam nak tak nak jer botak takut tak hensem lah blablabla so lepas aku botak ramai jer nak join botak sekali hahaha so sekarang nie tinggal 3 orang jer lagi yang tak botak dalam rumah tue lan,am dengan topek.topek nak simpan rambut untuk raya,am takut tak hensem sebab dahi dia luas,lan pulak nak simpan untuk futsal nanti konon konon nye baru "market" cehhh bila lah agaknya rambut saya nak tumbuh balik nie,segan lah aku bila botak nie aku rasa macam penjenayah jer...

10 comments:

Noy said...

hahhaha...
abg2 botak....
best klu dpt jln ngan korang...
nnti semua org pndng....
huhuh>>>>>

abu dzar al-husaini said...

noy : suka ah kan org pandang pandang,botak ah sekali

Noy said...

x elok prmpuan botak kan kepale...
suke lah org pndng bab nnti dia ingat korang 2 askar..
so drng x brani lah kacau kitaorg....
huhuhuhuhuhu>>>>>>

abu dzar al-husaini said...

xde maknanye askar

Noy said...

org mesti x caye ssin pet askar bab ssin pet skinny...

jgn mrh.....
just joking...

abu dzar al-husaini said...

boroi dah skrg

Noy said...

hisshhhh.....
sal blh jd boroi...
kan dah x hensem....
huhuhuhuhu>>>

abu dzar al-husaini said...

noy boroi kan sexy

Noy said...

x sexy pun....

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,