Followers

Friday, September 11, 2009

tacing menacing,

lamaaa gila tak update blog,maklum lah kat rumah kl tak ada line internet sobsobsob,so semua benda yang nak cerita hilang macam tue jer.

tinggal sikit sikit jer yang aku mampu nak ingat.lemah sungguh otak nie,banyak tidur atau pun banyak makan katak huahuahua.

bak kata eja "aku rasa minggu nie minggu tacing..." huhuhu betul lah tue,ramai gila orang yang tacing menacing antara satu sama lain,naik kusut kepala otak nie fikir kan.nasib baik rekod aku baik lagi,tak ada buat orang tacing tacing,tapi kalau aku buat pon,beberapa saat atau minit atau jam atau hari tue aku akan mintak maaf balik kalau aku tahu tue silap aku hiks.

aku cerita jer lah apa yang aku ingat keh.

cerita hari khamis,pergi ts,sg wang shopping untuk raya,hiks.tahun nie aku mintak ummi duit,aku shopping barang sendiri sebab kalau kat kl banyak sikit benda yang aku boleh pilih...dah 2 tahun kot aku tak shopping barang untuk raya,yelah bila pergi kedai jer mesti tak ada yang aku suka so last last penat berjalan tapi satu benda pon tak dapat hahaha.tapi baju melayu tue memang tiap tiap tahun ummi belikan lah.so hari tue dapat lah aku 2 helai kemeja dengan skinny jeans,tapi sehelai kemeja tue aku jual kat topek jer sebab aku pakai macam besar :( sedih jer...nasib baik topek nak beli,lagi pun topek cakap dia memang nak baju tue tapi masa tue dia tak ada duit,happy gila lah dia bila aku cakap nak jual kat dia.

cerita hari jumaat,hari nie lah :p pagi pagi lagi eja dah kejut suruh cepat bangun sebab dah janji dengan dia nak gerak pergi pudu awal,sebab dia nak tukar tiket balik hari nie,sebelum nie dia dah beli tiket untuk 14hb tapi sebab aku,ai,topek nak balik melaka kejap hari nie,dia pon nak balik yongpeng awal,dia cakap kalau duduk kl bosan,so aku pon call lah orang bus tue,entah bus apa entah,SS ekspress ker apa ntah,sekali orang tue cakap tiket ke batu pahat untuk 11hb hari nie dah full,huhuhu,eja dah tention jer...aku pon bagi lah idea suruh dia ambil bus dari kl ke melaka,lepas tue dari melaka aku hantar dia pergi muar,lepas tue suruh ibu dia ambil dia kat muar jer...nasib baik lah ada ssin yang bijak lagi bijaksana nie hahaha.

No comments: