Followers

Friday, September 18, 2009

balik kampung sambil berlari lari anak part 2,

busu comment entry bawah nie tanya apa jadi dengan makjah and cadok...

ok cerita dia macam nie kan kitorang sampai lambat kan,so turun jer dari train kitorang berlari lari lah sepantas yang boleh ker tempat bus bus berkumpul tue kan,masa dah nak sampai topek nampak bus yang cadok sepatutnya naik dah nak keluar dari simpang hentian tue taw,so topek pon suruh lah si cadok kejar,cadok dengan beg dan perut perut nya cuba mengejar bus tersebut tetapi apa kan daya,tak sempat wakakaka aku gelak gelak kot time tue,tak tahu kenapa,mungkin sebab lawak tengok cadok lari,comel sangat...

bus makjah pulak memang dah lama jalan kot,mungkin dia jalan ikut masa 2:30 terus jalan...aku sampai sampai jer terus pergi kat bus metro tanya bus yang ada kat situ bus pukul berapa,aku chill jer sebab aku tak kesah sangat kalau tertinggal bus sebab aku tahu orang nak balik melaka dengan naik bus metro memang kurang...aku pon ajak lah topek pergi kaunter metro sebab topek belum beli tiket,topek beli tiket pukul 3:00 aku cakap kat abang kaunter tue aku nak tukar bus pukul 3:00 abang tue tanpa segan silu suruh naik bus pukul 3:00 .

dah naik bus duduk kejap,tiba tiba datang rasa bersalah kat cadok and makjah,aku pon text lah makjah tanya dyeorang macam mana,makjah cakap dia dapat bus pukul 3:30 mungkin dia beli tiket baru aku rasa...tapi bus tue sampai batu pahat jer,makjah duduk pontian aku rasa...cadok plak tumpang member dia balik...dua dua nak balik jb...masa bus dah gerak kitorang tengok tengok jugak lah kat luar,mana lah tahu ternampak cadok dengan makjah,tapi tak ada...dalam hati doakan dyeorang selamat sampai jer lah...

No comments: