Followers

Sunday, February 7, 2010

ssin restaurant!,

Tiba tiba rasa macam nak bukak restoran bila dah habis diploma nanti.

Tapi topek suruh kerja dulu cari pengalaman.

Aku cakap, tak payah sebab ramai kawan2 aku yang boleh tolong.

Contoh;

Ai - Aku boleh bagi dia buat kerja2 yang ada mengunakan graphic, macam nak buat iklan ker, banner ker, logo restoran.

Noi - Aku suruh jaga account syarikat.

Eja - Boleh tolong promote restoran, maklum lah dia kan peramah.

Topek - Boleh memasak.

Eca - Sebenarnya kreatif, tapi tak nak tunjuk bakat. Macam2 sebenarnya eca boleh buat.

Connie - bodyguard aku!

dan yang paling penting SSIN, ofcourse lah goyang kaki,tunggu duit masuk,boleh gitewww?HAHAHA!

Entry paling merapu, Terima kasih :)

6 comments:

Anonymous said...

asl aku xde keje kt restoran ko ni??

aku jdi big boss ek??

hahahahaha..

:p

-ecah-

Anonymous said...

pesal ak jdi bodyguard ko lak??

sia2 ak amek dip IT tau x..

hehehe..

:p

-connie-

abu dzar al-husaini said...

eca - kau sgt kreatif aku xtaw lah letak katne?

connie - sbb fizikal kau melayakkan kau jd bodyguard aku!

Noy said...

ermm....
nie yg aku suke nie jge akaun syarikat...

hahhahahhhha...

ai said...

erm..no komen! aku ikut je! yg penting ssin happy! ;)

Anonymous said...

pozyczki chwilowki bez bik
pożyczka bez bik 7000
http://pozyczkibezbik24.biz.pl
prywatne kredyty gotówkowe
pożyczki bez bik umowa
skok stefczyka kredyt
pozyczkabezbik24.org.pl