Followers

Tuesday, November 18, 2008

sem 3? ,

hari nie pergi kolej utk daftar subjek utk semester 3?huh semester 3?cepat gila dah nak masuk semester 3,kiranya sekarang nie aku dah semester 2?erk ramai yg mcm keliru,sekarang nie kitorg sem 1 or 2?kolejjj kolejjj,sggh mengelirukan!sem 3 kemungkinan mula pada januari 2009.antara subjek yg aku akan amek masa sem 3 nanti,FINANCIAL ACCOUNTING!adoi,kenapa ada subjek nie haih...subjek lain lupa lah,tp ada 2 subjek praktikal,subjek tue pown boleh ambil kalau result final utk basic culinary skills aku aku lulus :) then masa nak balik tadi sempat snap pic bebudak pompuan berebut utk naik bus LEN SENG,gila padat ok...

padat ok!

lepas tue tgh dok lepak lepak,kitorg boleh plak mengumpat sorang mamat nie!kitorg ckp rambut dea mcm NARUTO! wakakakakaka xleyh blah,mcm GOKU pown ada jgk....antara hujah hujah yg telah dikeluarkan "eyh berapa lama dea set rambut eyh?","aku rasa dea xmandi lah...","dea pakai telur kot....tp putih telur busuk doe...",dan mcm mcm lagi lah yg mereka hujahkan...hanya kerana seorang NARUTO MALAYSIA...


1 comment:

Amira Zafirah said...

blaja food food pon kne amik accounting.
dem.
:D