Followers

Sunday, March 28, 2010

finally berasap juga,

hel-lo hel-lo,
Finally dapur rumah aku berasap! hahaha,yang penting aku merasmikan dapur tue. Semalam masak nasi,sardin dengan telur "hancur" hahaha, hari nie bangun jer tidur terus masak untuk brunch,nasi dengan sambal ikan bilis. Tapi,bila tengok sambal ikan bilis aku macam sedap rasa menyesal plak tak masak nasi lemak. Happy bila tengok ai makan siap tambah 2 kali,hehehe. Walaupun dapur rumah kitorang tak lengkap,just alas dengan kotak jer :p tapi ok lah.

5 comments:

Anonymous said...

ok la 2..

;D

-ecah-

The Dark Hero said...

tahniah!!!!!!!!!!!

miZz_nizZ said...

cngrte..okla.jnji de airtgn msak..hee

fikri FAUZI said...

dah lama aku tak masak kat rumah..slaloo makan lua je..ni yg terasa nak masak ni..

Dyba said...

heee... nk rase :)