Followers

Thursday, July 24, 2008

hari pertama,

DI PAGI HARI:nak cerita sikit kisah di hari pertama aku ke kelas,
nak dijadikan cerita 23 julai hari pertama aku ke kelas,
bangun awal gila kol 7,dgn harapan nak naik bus len seng(sbb free)
tp last last naik bus metro jgk...
sbb menunggu fiq turun lambat gila,
so aku gerak pg kolej dlm pukul 7.40 mcm tue,
sampai sampai kolej terus naik bangunan faculty hospitality and tourism management
dan seperti yg sudah aku "agak" pagi tue lecture akan bagi jadual kelas utk short sem nie,and bgtaw aku dpt masuk kelas mana..................
ramai yg mcm bengang sbb dyeorg xdpt agak yg kehadiran dyeorg dgn pakaian smart smart sia sia,
seb bek aku pakai simple jer...pakai smart smart just utk amek jadual jer
paling xbest aku kene balek lepas amek jadual tue sbb kelas aku utk hari tue kol 4
aku pown balik larh............................

3.00 PTG:aku dah siap siap utk pergi kelas,aku gerak ke kelas dlm pukul 3.30,jalan agak sesak ptg tue,xtaw nape...sampai kelas dlm kol 4.15(agak lambat,bkn disengajakan utk lambat pada hari pertama),masuk masuk kolej...terus carik mana satu kelas aku,masuk masuk kelas lecture tanya "xngk jadual ker?"...hehehehehehe masuk masuk dea leyh suh tulis kat kertas "name,address,hp no,blablabla" lepastue sign kehadiran...and paling xbest,aku kene jd org pertama memperkenalkan diri sbb aku ddk kat tempat ddk depan sekalik,and paling hujung kira mcm tempat no 1 larh...aku dgn bodohnya tanya dekat lecture tue "in english or bahasa melayu..",blablablabla dah sudah kenalkan diri lecture tue cerita apa yg kitorg akan belajar dlm subjek intro in hospitality and tourism management nie blablablabla dan yg sadisnya xsampai 1/2 jam aku dok lam kelas tue,lecture tue leyh ckp "a kamu semua boleh balik.."aku mcm ckp dlm hati "sial betul,sia sia rm 3 aku bayar tambang
..." dah larh xlunch hari tue,sbb tgh kering...ok larh t update lg,

3 comments:

asmasalleh said...
This comment has been removed by the author.
asmasalleh said...

selamat datang ke dunia belajar di kolej/uni.. Skrang korang kena kejar cikgu.. bukan cikgu kejar korang cam masa sekolah. Ko nak belaja.. korang dtg.. tanak blaja.. cikgu pun tak kesah...

silap silap.. cikgu korang lagi malas dari korang.. muhahahha

fariz farhan said...

mcm mcm dugaan kn..
so study hard ok! :)
lg 1 gombak best x? kte ble nk jumpe abg besr,haha :D