Followers

Wednesday, December 5, 2007

pak polis,ampun.

hahahaha,
pakcik polis tue kene tipu.
[bkn selalu aku buat//kali nie terdesak]



pak polis;berhenti3.

aku;sreeeeeeettttt 'bunyi break'

pak polis;da abes da pekse?


aku;daaaah,abes arinie.baru jer td abes 'bermanis mulut' // smbei pgg buntot nk kuarkan dompet amek license [pdhal pakcik polis xmentak]

pak polis;pekse2 jgk,lesen ada?

aku;dgn bangga nya aku kuarkan license "P" aku.

pak polis;skali dye pandang moto blah dpn aku.

aku; terpikirrrr.... ''apa aku nk ckp nie,lambang "P" xderrrr..

aku;dgn pantas nyeeee bg alasan,lambang "p" tue tercabut aritue.saya da pasang da..lg pon aritue baru kene saman ngan JPJ.

polis;kene saman? "JPJ" tue cabut ker?

aku;dalam hati aku ckp //apa larh bodo nye polis,xkan larh JPJ nk cabut lambang tue

aku;x,x dye tercabut

pak polis;OK OK jalan..

aku;terima kasih pakcik..jumpe lagi..assalamualaikum..TERIMA KASIH,sambei lambai tgn..

No comments: