Followers

Friday, December 21, 2007

hidup ,

apa aku buat arinie eyk?nothing.
tp apasal badan aku sakit-sakit mcm pg berkebun sehari suntuk.
adakah betul ckp buah hati ku aku kekurangan kalsium?
ha3,ntah apa-apa..hu3.
xde mood nk bkk friendster,myspace,ym,blog blablabla...
lg 8 hari jer nk ke PLKN.aduhai.
sggh membosankan.lepas abes spm aku dok terperap lam umah.
mcm apa jer.alih2 nk ke PLKN dah.aiyaaaa![fitriii kau kat mana weyh!!] anyway post blog baru nie sbb nk promot my own forum,dah lama ditubuhkan,
baru harinie aku terigt nk promot kat blog!
dlm forum tue kitorg bincang mcm mcm benda..
tp slalu nye lari topik,dlm setiap topik mesti terpeseong.
org org pown gelar FITSSINCREW pemesong topik..
masuk forum org lain pown asyek carek pasal jer.. FORUM forum nie buat masa skang agak kelam kabut,and bahan2 dlm tue pown jgk agak mengarut sbb da lama tak di update oleh aku bersama moderater moderater yg lain..
masing-masing busy dgn kehidupan,fitri busy dgn pmr,aku spm//sblm nie larh...
tp kalau rajin tue sila lah melawat yerr...
and nie link utk ke group plak!! GROUP
group nie baru lg di register..still lom ramai member..ke dua2 nya akan diupdate bila masa mengizinkan..

No comments: