Followers

Saturday, June 7, 2008

multimedia or culinary art ,


dua kursus yang aku minat gila gila tapi xtahu mana yang lebih gila
aiyak,susah gila nak pilih kursus mana yang aku lebih gila
and yang aku patut ambil untuk sambung study,ramai yang suruh aku amek multimedia tp kepala otak asyek "culinary,culinary,culinary.." maybe aku xder jiwa dalam multimedia tue kot,cuma minat,tp bukan jiwa,tp ada ker aku jiwa dlm culinary?erkkk.sshkan nk pilih?bagi aku lah,bak kata topek "ini penentu masa depan kau,pilih lah sehabis baik,kalau multimedia multimedia larh,culinary culinary larh,solat istikharah" adik adik aku pown ckp "uda pilihlah culinary.." ita dengan tegasnya "pergilah buat solat istikharah!!!!" mintak petunjuk,ummi dengan cerita nya yang tersendiri,buyah nak aku amek multimedia sbb mudah xbanyak benda yang nk diuruskan cuma menunggu hari pendaftaran,and aku pown da ada basic,and jimat kos rasanya,ummi beri aku pilih sendiri,suruh aku fikir betul betul,and akhirnya aku rasa aku da dapat buat pilihan .. hehehehe

1 comment:

xoxo said...

bgs lah ko amek culinary art.
kalau amek multimedia mcm tadew future pun. skrg byk org taw psl multimedia. at least amek culinary blh dpt gaji lumayan gak. then boleh lah aku menumpang duit ko siket.
BAHAHAHA