Followers

Wednesday, March 12, 2008

kali pertama,


kali pertama rasa mcm kelakar gila,and geram jgk..geram sbb kali pertama menembak M-16 aku wat problem,baru tembak sekali,tembak for 2nd tyme cluckk M-16 punye peluru tersekat,seb bek xmeletop..aduhaiiiiiiii hilang tros konsenstrasi utk menembak dan peluru2 seterusnya pown dlm sepuluh peluru pertama M-16 buat hal..then masa dye bg 20 butir peluru utk kiraan markah M-16 still ada buat problem kadang2..aduhaiiiiii malangnye nasib sampaikan M-16 aku ditukarkan dgn yg baru,dan apa yg aku dpt dlm kiraan markah tue adalah seperti yg tertera pada notis sebelah nie..puas abg askar bg aku arahan kiri skit,atas skit,kanan skit,bwh skit..ini jer yg aku mampu dpt..maybe sbb mata aku xnampak langsung papan utk aku tembak tue..kelakar gila!!

1 comment:

GLORYecha™ said...

menembak? wahhh.. nk jgk ! t_T